Mommyhelp

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


A GYIK-et úgy alkottuk meg korábban, hogy személyes kapcsolattartást feltételeztünk. Jelen korona vírusos helyzetben kérlek vedd figyelembe, hogy online kapcsolattartás javasolt!

Miért legyél Mommyhelp felhasználó?


Mert a Mommyhelp szabadidőt ad neked. Megismerkedhetsz hozzád hasonló Mamikkal vagy rátalálhatsz régi ismerősökre. Velük csoportot alkothatsz, és kölcsönösen vigyázhattok egymás gyermekeire. A felvigyázásokat pedig leszervezi helyettetek a Mommyhelp. Anélkül találsz felvigyázót gyermekedhez, hogy szívességet kellene kérned, ha egyáltalán van olyan ismerősöd, akitől kérhetsz ilyet.

A bizalmi körön belül a Mamik felajánlják segítségüket gyermeked felvigyázására, Te pedig egy kattintással élhetsz a lehetőséggel. Legközelebb pedig, ha ráérsz, Te jelzed, hogy szívesen vigyázol csoportod tagjainak gyermekére.

Ezen kívül találhatsz itt magad és gyermeked számára profi szolgáltatókat -mint magántanár, bébiszitter, takarítónő, edző, kozmetikus, manikűrös, masszőr, idősgondozó, kisállat felvigyázó- vagy cégeket.


Mennyibe kerül a Mommyhelp használata?


Családok számára az oldal használata ingyenes.

Szolgáltatóknak és cégeknek havi díj fejében lehetséges a regisztráció. Lásd a szolgáltatóknak oldalon.


Jelen koronavírusos helyzetben a szolgáltatók és cégek számára is ingyenesen érhető el a regisztráció 2020.05.01-ig.


Hogyan kezdjek csoportot építeni a Mommyhelpen?


Regisztrálj és adj meg minél több adatot, hogy a megfelelő csoporttagok Rád találjanak.

Keresgélhetsz a családi profilok között is, rábukkanhatsz olyan családpkra is, akiket ismersz már, például régi osztálytársaidra vagy kollegáidra, akiktől messze sodort az élet, de szívesen kerülnél velük újra kapcsolatba.

De lehetőséged van arra is, hogy a közeledben élő Mamikkal felvedd a kapcsolatot a Mommyhelp chaten, és megbeszéljetek egy közös játszóterezést.

Ha megtörtént a személyes találkozó (jelenleg online egy videó hívás alkalmával) és megvan az összhang, kezdhetitek a csoport kialakítását a rendszerben.

Hozz létre csoportot! Küldj meghívót a Mommyhelpre olyan Mamiknak, akiket ismersz, például szülőknek az oviból, iskolából, munkahelyedről, vagy épp azoknak a szülőknek, akikkel gyakran találkoztok a játszótéren. Eddig azt gondolhattad, hogy nekik nem jelent problémát olykor megoldani a hétköznapok feladatait, pedig lehet, hogy ők is örömmel működnének együtt Veled.


Hogyan hozok létre csoportot a rendszerben?


Kattints a bal sávban lévő “Csoportjaim” gombra, majd az “új csoport létrehozása” gombra.

Ha meghívtál valakit csoportodba (már regisztrált Mommyhelp felhasználót), akkor e-mail értesítést kap arról, hogy meghívtad őt a bizalmi körbe. Az e-mailben lévő linkre kattintva tudja elfogadni a meghívást, de erről a rendszeren belül is kap értesítést. A csoport létrehozója lesz az Admin, aki jóváhagyja minden további tag csatlakozását a bizalmi körhöz. Ezt a beállítások fülben teheti meg. Erre azért van szükség, mert a csoport célja, hogy olyan tagokat fogjon össze, akik között kialakult a bizalom. Ezért az új tag felvétele együtt megbeszélve, az Admin jóváhagyásával jön létre. Admin jogot a későbbiekben más csoporttagnak is lehetséges adni.

Lehetek tagja egyszerre két bizalmi körnek?


Igen. Például, ha gyakran utaztok egy másik városba, ott is alkothatsz bizalmi kört. De egy városon belül is tagja lehetsz több bizalmi körnek. Ha úgy érzed már megvan a kellő létszám a csoportodban, de meghívást kapsz egy másik csoportba is, nem szükséges kilépned az előzőből, együtt működhetsz több bizalmi körben.


Hogyan találom meg ismerősömet, aki már tagja a Mommyhelpnek?


A család keresőben tudsz keresni a felhasználók között ismerősöd felhsználóneve alapján.


Hogyan tudok felvigyázót keresni/felvigyázást ajánlani?


Csoportod naptárában kattints a kiszemelt időpontra, amikor felvigyáznál, vagy felvigyázót keresel. Írd be, hogy hány gyereket vállalsz, vagy hány gyerekre keresel felvigyázót. Ez automatikusan létrehoz egy bejegyzést az üzenőfalon, amit csak csoportod tagjai látnak, és itt is tudnak reagálni rá. A naptárban lévő felvigyázás kérésre/felajánlásra egy kattintással tudnak jelentkezni csoportod tagjai. Ezen kívül a „Felvigyázásaim” menüpontban külön lebontva is megtalálod ezeket a bejegyzéseket, valamint a lefoglalt felvigyázásaidat.


Én gyakran ajánlom a segítségem, de sosem találok felvigyázót


A profilodban látható, hogy hány alkalommal vigyáztál más gyermekére, és hány alkalommal vigyáztak a Tiedre. Nem kötelező, hogy ez teljesen egyensúlyban legyen, de mutató számként szolgál arra, hogy milyen arányban oszlik meg ez köztetek. Ez a szám automatikusan kalkulálódik a felvigyázásokat követően, így elkerülhető, hogy nektek kelljen észben tartani, ki hányszor vállalt felvigyázást.

Több gyermekemnek szeretnék felvigyázót találni


Jelezheted a kérésedben, hogy 2 vagy több gyerekhez keresel felvigyázót, és ennek megfelelően döntik el a bizalmi körödben lévők, hogy tudnak-e vállalni több gyermeket.


Mi történik, ha létrejött egy felvigyázás, de időközben változik az időpont?


Amennyiben foglaló vagy és lemondásra kerül a sor ezt a ‘Felvigyázásaim’ fülben megteheted a ‘Lemondás’ gombra kattintva. A felvigyázó e-mailben értesítést kap róla, hogy mégsem megfelelő az időpont.

Ha Te vagy a felvigyázást felajánló, vagy felvigyázás kérő és szeretnéd törölni az eseményt, csak személyesen (telefon, chat) teheted ezt meg, hogy a másik fél biztosan értesüljön róla. Ezt követően a Mommyhelpen a jelentkező lemondja az eseményt, amely után törölheted a rendszerből.


Hol látom a felvigyázás kérésemet vagy felajánlásomat?


Első dolgod felvigyázás kérése/felajánlása során, hogy beállítsd a kérést vagy felajánlást a naptáradban, az pedig létrehoz egy automatikus posztot az üzenőfalon. Így nem kell foglalkoznod a gépeléssel sem. Csoportod tagjai pedig egy kattintással tudnak reagálni a kérésedre/felajánlásodra. Ha valaki jelzi a naptárban, hogy vállalja a felvigyázást, az időpont automatikusan bekerül a ‘Felvigyázásaim’ fülbe, itt mindig visszanézheted időrendi sorrendben az eseményeket.


Hogyan tudom jelezni, hogy vállalom a felvigyázást, ha valaki felvigyázót keres?
Ha látod az üzenőfalon, hogy valaki felvigyázót keres, akkor csoportod naptárában nyisd meg az eseményt, és nyomj a lefoglalom gombra. Ekkor a ‘Felvigyázásaim’ fülben megjelenik az felvigyázás minden részletével együtt.


Hol láthatom a megbeszélt felvigyázásokat?


A „Felvigyázásaim” menüpontban megtalálod dátum szerint a könnyebb kezelhetőség érdekében.


Hol láthatom, ha a bizalmi kör egy tagja felvigyázót keres?


Az üzenőfalon megjelenik a kérésről egy bejegyzés, valamint a naptárban megjelenik az esemény sárga színnel. Halvány sárga színnel látod a saját felvigyázó kereső eseményed.


Hogyan tudom lemondani a felvigyázást?


Lehetőség szerint 24 órával előre jelezd, ha mégsem jó a megbeszélt időpont. Természetesen bármikor közbejöhet valami, ami miatt nem tud létrejönni az esemény, ezt elsősorban telefonon egyeztesd le a másik féllel.

A rendszerben az alábbi módon van erre lehetőség:

Ha te vagy a foglaló, akkor a ’Felvigyázásaim’ menüpontban tudod lemondani az eseményt a ’Lemondás’ gombra kattintva, amelyről e-mail értesítést küldünk a másik félnek.

Ha Te vagy a felajánló vagy felvigyázást kérő, akkor mindenképp személyesen értesítsd az eseményedre jelentkezőt, hogy időben tudjon róla. A rendszerben ezt az eseményt csak abban az esetben lehet törölni, ha jelezted személyesen a foglaló felé, és ő lemondja a jelentkezést. Ezt követően tudod az eseményt törölni.

Ha már ismerem a szülőket, miért használjam a Mommyhelpet?


Mert a Mommyhelp leegyszerűsíti Nektek a felvigyázások szervezését, nem kell üzeneteket váltani, hogy ki mikor ér rá, átszervezni, lemondani, ha valami közbejön.

Csak néhány kattintás, és leszerveztétek a felvigyázásokat. A Mommyhelp naptárában átlátható, hogy ki mikor ér rá felvigyázni, vagy szeretne felvigyázót találni gyermeke mellé. A megbeszélt felvigyázások is bármikor visszakereshetőek a ‘Felvigyázásaim’ menüben.

És ami a legfontosabb, nincs szükség arra, hogy kényelmetlenül érezd magad amiatt, hogy szívességet kell kérned. A Mommyhelpen lévő ismerőseidnek teljesen természetes lesz, hogy segítitek egymást, ha felvigyázásról van szó.


Van maximuma a csoport létszámának?


Ezt Rátok bízzuk, olyan létszámban dolgoztok együtt, amely számotokra a legkényelmesebb. Bármikor lehetőség van a csoport bővítésére, csökkentésére.


Hogyan tudok valakit felvenni a csoport?


Ha Mommyhelp felhasználót szeretnél hozzáadni a csoporthoz, akkor csoportodban a felső menüsorból válaszd ki a meghívó küldése menüpontot. Írd be a felhasználó nevét, aki e-mailt kap a meghívásról. Az e-mailben lévő linkre kattintva tudja elfogadni a meghívást. Ezután a csoport Adminja a Beállítások fülben tudja jóvá hagyni az új tag csatlakozását. Ha még nem tagja a Mommyhelpnek, akkor a bal oldali sávban kattints a “Meghívó” gombra és írd be nevét és e-mail címét. A meghívott Mami az e-mailben lévő linkre kattintva tud regisztrálni.


Hogyan tudok csatlakozni egy bizalmi körhöz?


A csoport keresőben lehetőséged van lakóhelyre szűkítve keresni csoportokat. Ezután már csak annyi a teendőd hogy kiválasztod a csoportot és ráklikkelsz a „Szeretnék a csoport tagja lenni” gomba. Erről az admin értesítést kap és jóváhagyhatja a jelentkezésed.


Mi található a naptárban?


A csoport naptárában megjelenik minden tag által létrehozott felajánlás vagy felvigyázás kérés, és létrejött felvigyázás.

 

Hogyan tudok szolgáltatót keresni?


Regisztráció után a ‘szolgáltató kereső’ funkciót megnyitva töltsd ki azokat a paramétereket, amelyeket fontosnak tartasz a szolgáltatóval kapcsolatban.

Ha online módon szeretnéd igénybe venni a szolgáltatást, hagyd üresen a város mezőt!

Felveheted a kapcsolatot a szolgáltatóval chat üzenetben. Ha naptárában feltöltött eseményeket, akkor lefoglalhatod azt az eseményre kattintva. A foglalásról a szolgáltató e-mailben értesítést kap.


Hogyan tudom lemondani a szolgáltatást?
Profilodban a a ‘Foglalások’ menüben látod a lefoglalt eseményt, amit itt le tudsz mondani. A szolgáltató e-mail értesítést kap róla.


Hogyan működik az online szolgáltatás?


A szolgáltatónak lehetősége van naptárában időpontokat megadni, itt jelzi, hogy online az időpont, mint például korrepetálás, nyelv óra, fejlesztés, edzés, stb. Foglalás után egyeztesd a szolgáltatóval, hogy milyen online kommunikációs eszközt fogtok használni.

Az óra árát utalással tudod kifizetni. A szolgáltatás ára és teljesítésének módja rajtatok áll, a Mommyhelp elsősorban abban segít, hogy egymásra találjatok.

Ha a szolgáltató CSOPORTOS eseményt tesz fel naptárába, arra akkor is tudsz jelentkezni, ha foglalt az esemény (piros színű). Ezesetben chat üzenetben tudsz jelentkezni az órára.


Ki látja a személyes adataimat?


Az alábbi adataidat látja minden Mommyhelp felhasználó:
-felhasználónév
-város
-gyermekek száma és korcsoportja
-család érdeklődési köre
-milyen típusú házban éltek
-van e háziállatotok
-van-e kültéri játszási lehetőség
Minden egyéb általad megadott adat csak csoportod tagjai számára lesz látható.
Hol tudom jelezni, ha észrevételem van a Mommyhelppel kapcsolatban?
ugyfelszolgalat@mommyhelp.hu e-mail címen
Külön megköszönjük, ha megosztod véleményed a rendszer működéséről.

 

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
Szabályzat